Load Counter

Thursday, April 15, 2010

ngeri

oh.lamanye xberblog.aku mmg spesis hangat2 tahi ayam kan? ok la dari hangat2 tahi org. Tahi org hangatkah? atau mmg smua tahi hangat? bagaimana plak dgn tahi bruang polar yg tggal kat antartika..korg rase ia hangat x? Sempat ke rasa kehangatan dia?Takpelah. Kita biarkan soklan itu dijawab oleh mereka yg berkemampuan..

Hari ni selsema aku dah mencapai tahap separa kritikal. Dgn air hidung yg becucuran, aku gagahkan jua menaip. (selamat aku tulis blog kan?kalau tulis esei mesti kertas tu akan ada tompok2 air)

Dengan keadaan skang, aku asek berulang ke toilet utk mencuci rongga hidung dan sesekali mengistinjakkan tekak aku dari kahak yg cube bermastautin (adakah ini antara blog paling pengotor pnah korg baca?)
Tibe2 aku terpikir. Apekah benda yg mengerikan masa berada dalam toilet...

1. aku pnah tgk cite The Doll House kalau xsilap. Cite jepun. Dia punye tempat nak flush tu kepala org. toilet bowl tu kaki dia. Kire kalau kite tgh "berry" tu,macam kite dok atas ribe hantu tu la. Tapi itu xbape ngeri.

2. Masa kecik2 kat kampung dulu. Aku pnah berry kat toilet bawah. Kire yg kna cangkung a. Masa tu aku punya komposisi tinja agak cair.lepas dah lega, aku dgr ada bunyi pelik dtg dari toilet bowl. Aku intai,upenye2 ada katak sdg mencari ruang nafas di bawah tetinja tersebut!!!La..yg ko pegi bersembunyi dalam toilet bowl watpe. KAn dah lemas dilautan tinja..selamat masa berkumuh tu aku xpasan ada katak.kalau x, sure aku terjerit2 dan tinja xjadi menerobos.

3. Sila berhati2 jika korg masuk toilet dgn spek yg agak sizen (spring dah xbape ketat, bingkai asik nak terkepak). Masa kat asrama dulu, dua kali spek aku kna telan dgn lubang jamban. bedebah tol lubang jamban tuh!! Aku nak intai najis pun xsenang...cikgu plak g announce masa assembly..masalah toilet tersumbat. Selain dari botol syampu dan pad, pihak penyedut turut menemui kacamata!!!oh,tidak...

4. Tapi aku rase paling ngeri bile kite dok dam toilet.dan lupe nak kunci (terutamanya bagi toilet yg pintunya guna tombol) Teringat aku pada satu kejadian. masa tu aku ngah study ag. Dok menyewa kat serdang. rumah doublestorey.KAt tgkat atas, bilik medium kna share bathroom dgn bilik kecik. Aku dok bilik medium dgn membe aku. Yg kecik tu ada budak mana tah dok sorg.Satu mlm,kire2 pukul 12 camtula. Aku baru balik dari stadigrup (err...bia betoi aku stadi sampai kol 12) Aku tgk dorg sume tgh layan cite ape tah kat bawah. Aku trus nak atas. Ingat nak mandi la. Bukak2 pintu bilik air..."aaaa..." Org tu menjerit. Aku pun menjerit. cepat2 tutup pintu balik. Eh,aku rase dorg sume ada kat bawah. sape lak dam toilet tu?

Kawan aku naik. Aku crite. Die gelak. Upenya budak bilik seblah punye emak..Ceh,mokcik tu pun satu. Xreti ke bukak lampu toilet? Dok mengeram dalam gelap watpe? Sah2 aku ingat xdak org. Aku dapat bayangkan mesti makcik tu tgh selesa berkumuh sbb dia konpiden dah kunci pintu toilet yg menghala kat bilik dia tu.. Dia taktau ka toilet share ni kena kunci dua2 pintu?huhu..Tapi,bagus jugak gelap. Aku pun mmg blum bsedia nak menyaksikan aksi sexy wanita separuh baya.

Tips ketika berada di dalam toillet: sila pastikan air paip terbukak supaya org tau korg ada kat dalanm. Dan juga utk cover buyi taik yg terceplop masuk ke lubang tandas.

No comments:

Post a Comment

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum