Load Counter

Saturday, January 1, 2011

2011 - post ini lebih matang dari biasa

hoho...sudah 2011

azam tahun baru saye

1. Menjadi org yg berazam (tahun sebelum2 ni memang xpernah ada azam.huhu)
2. Menguruskan badan,atau lebih tepat lagi...mengempiskan perut. Saya tidak mahu disaspek mengandung sebelum waktu!! (katakan TIDAK kepada makanan berlemak dan aktiviti bersemayam selepas makan)
3. Mengumpul duit demi membina sebuah rumah tangga yang bahagia disamping suami dan anak2 terchenta (ok,yg ini memang betul2 ayat wanita matang)
4. Mencuci kereta sekurang2nye sebulan sekali (biarla 2011 ni kereta aku rasa dimanjai sikit...skarang ni selagi kereta tu xrupa kerbau balar,jgn harap aku nak pegi cuci.muahhaha)
5. Mengurangkan merajuk dan menangis. Saya bakal berumur 28 tahun. Jadi, segala sifat kenak2an itu perlulah dikawalselia
6. Membayar hutang PTPTN secara berperingkat (saya dah jemu menjadi peminjam tegar)
7. Menghapdet blog sekurang2nye dua kali seminggu. Kesian blog ini, umpama hidup segan mati tak mau.

2011...semoga jadi sangat bermakna untuk saye :)

No comments:

Post a Comment

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum