Load Counter

Tuesday, January 26, 2010

pncemaran

macam tau2 je aku ada cite hot pagi ni.blogspot ngengada buat2 seprais xleh bukak plak.
smlm nas ahmad jr msg"ade cite  hot.ko knal tak si ****.cousin dia hamil beb"(xleh bla word hamil nih)
aku: "bia betul?sape bapaknye?"
nas ahmad jr: bapaknye si ****.aku tekejut berok dgr beb
aku: aku lagi dah bebulu berok.slamat xterkerok2(lawak keras sies xklaka bile baca balik msg tuh).mamat tu sbaya anak buah aku beb..baru form * .anak buah aku cam ngok sangat je ag
nas ahmad jr: yg aku xleh bla tu minah tu siap msg "pa,anak kite dah lahir"

adeh2..aku sies tetibe rase nak muntah.bkn sbb panggilan tu.tp sbb aku trbayang anak buah aku yg sangat komproh(aku jawa sejati) . xsangka drg ni kecik2 dah pandai menjamu selera. aku nih dah 27 tahun puasa ag.ceis!!tercabarnye
drg ni buat anak je tau.mmg la sedap.tp bnda sedap ni kan banyak bawak penyakit.xreti2 ke?(serius) pastu kalau sesapa knal org yg xnak anak,sile umumkan pada aku dgn segera.aku siesly nak bela anak angkat (sure budak tu bahagia dpt mak cam aku)
uhu.nas ahmad, ko mmg kelas.slalu mengupdate aku yg hampir kena buang daerah sbb xknal jiran tetangga nih

6 comments:

  1. huhuhu..hebat tol nas ahmad jr tu eh..aku nk kenal la ngan dia..

    ReplyDelete
  2. aku bukan jawa..hehe (saja nk komen byk2 kali)

    ReplyDelete
  3. zzua: oit..ape bunyi2 tu
    passo: rambut dia ketak weh..xbleh bla
    hairan: kemproh tu macam muka ko masa darjah 3

    ReplyDelete
  4. ko mmg cari pasal ngn aku esah..aku letupkan myvi ko baru tau..

    ReplyDelete

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum