Load Counter

Thursday, January 21, 2010

semangat hutan

pagi ni aku rase cam heppy je.tatau nape.nak kata mlm tadi 'dapat', aku mmg xpnah 'dapat' pun(tetibe aku tringat rancangan wanita hari ini-taipkan mesej anda dan hantar ke DAPAT)
Riang2, on pc.Tetiba bunyik message masuk. aik,takkan bradpit ag kot? biasa pepagi ni satu je la msg dia "morning b"-tak akan ade yg ke2 atau ke3 kecuali di pagi cuti(pagi cuti lagi hebat.langsung xmsg sbb biasenye dia akan mmbangkung sampai tghari)

 rupanye one of my BFF(aku rase cam paris hilton jerk bile gune term nih) yg msg.mngadu pasal ex dia yg buduh,huduh dan kepialu tu. marah2 dia pasal windownye expired "eh awk,apesal wndow laptop saya ni dah expired..hari tu ape kwn awak dah wat kat laptop ni"

Masa nbuk dia kna virus, kawan minah ni yg tlg btulkan. free lagik. tp itu kisah bape tahun yg lampau.skg baru nak kecoh window ko expired.ADA KAITAN KE VIRUS DGN KE EXPIREDAN WINDOW TSB?
aku siesly bkn minah IT yg tau pasal menda2 ni.tp aku rase window bukan sng2 je expired unless ko bli yg pirate (huh,tau nak murah je mamat ni-dasar murahan-dah terantuk baru padan muke)

korg dah clash,dah la kan.ko dah ada ppuan lain,dah sakitkan ati mmbe aku,udahla.p la main jauh2. ini tak,sibuk ag nak tanya mmbe aku kua dgn sape la,g mane la.bile minah tu wat derk je, dia stat a carik pasal. nyusahkan idup org. nak pnjam duit la,suh bayarkan itu ini la.mintak tlg carikan keje sbb kontrak keje dah tamat la..(huh,dah papakedana pun xhinsap2 lagi)

samat membe aku dah bijak skang(aku rase dulu mamat tu buh ape2 tah dlm air dia,sbb tu leh kapel)..xkuasa nak layan ungka kelabu tu..

makhluk2 camnila yg buatkan aku kengkadang fobia dgn jantina drg..date dgn hantu tanah lagi baik

1 comment:

  1. huhh..mamat bodoh mmg cmni ar beb..xde k**e kot..tu yg asyik je nk mintak tlg ngn pompuan..bangang weh..malang tol sape yg jd bini dia sok..

    ReplyDelete

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum