Load Counter

Thursday, January 28, 2010

uichh

dah dua tiga hari aku g keje dgn muka senget. ceh,merudum saham aku camnih. tapi xleh nak salahkan sape2 sbb ni sume matahari punya pasal. lately dia punya power pagi2..pegh...mmg sinaran passport kegemilangan.

Aku yg drive dgn konpiden masa memula trus jadi terkemut2 pas masuk hiway. Kelepet mata aku dibuatnye. Mula la teraba2 spek murah yg aku bli rm10 tuh. try pakai. cess....tak berkesan.tambah silau ade. biase a spek pasa malam. kalau time2 sengkek berkesan a spek tu (wat menyamar jadi org jual tisu )

Ok xpe. rilek2.Try turunkan menda alah yg kat atas tu. ape tah namanye aku ttau. yg aku tau kalau org lelaki salu selitkan cd2 black metal drg kat tempat tu. pmpuan plak buh cermin supaya bleh belek2 muka yg bergerigi tu time jem dam keta atau xsempat nak tenyeh lipstik sblum g keje (aku keje xpakai lipstik ok...dah cukup lawa)
alamak...benda alah ni kalau org tggi ok la.sampai la ruangan gelap nak menutup kesilauan. Masalahnya aku rendang (tapi comel). kalau dah turunkan pun, xsampai ag kepala aku kat tempat terlindung tu. ceis..penyedut hampagas tul a...

ok2..bertenang aisah.sambil terus menumpukan perhatian pada jalan raya yg semakin kabur..tgn kiri mengorek2 henbeg. aku teringat smalam aku ada buh envelope etiqa dam tuh. sbb kononnye nak poskan feedback form. penat dah aku marah2 dgn emosionalnye dam form tuh. jap2..hah!!jumpe.terpaksa pegang envelope lindungkan mata kelabu aku nih....ahh...lega sikit.nampak redup siket.

alamak,mamat seblah ni gelak2 nape?xpnah tgk org pgang envelope kat muka time drive ke?kecoh a. jpj pun xmarah..ko plak nak usha2. libas dgn envelope ni nak?

No comments:

Post a Comment

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum