Load Counter

Wednesday, February 3, 2010

bizi n zzie ezzette

esah:ko boleh x,jgn bising2 kt cni,punyela berjanggut aku tggu bile ko nk update ur blog,day by day aku cek tau.dah2 move ur big ass! cepat

kat atas ni ialah kate2 seorg makhluk yg aku sendiri tak pasti terhasil dari campuran mani manusia dgn ape.
ce la korg tgk bahasa die.
punyela berjanggut aku tunggu>>padahal mmg dari zaman skolah dulu aku tau dia dah berjanggut.mana taknye,asek dok mengusung shaver stiap mggu.xkan shave bulukaki je kot...MUSTAHIL
dah2 move ur big ass! >> ceis...bab yg ni aku xleh terima.bile lak bontot aku besar.pnat aku mengiutmiutkan bliau dgn girdle dan sependa teknologi nano, selambe lak dia kate aku big ass.

lately aku cam bz je. sampai banyak benda xsempat buat.antaranya:

1. kain sebukit xlipat ag.tiap2 hari aku sorokkan bawah slimut je supaya xnampak sepah sangat.pastu bile nak tidur,tpaksa alih kain tu kat bilik seblah.esok pagi2 buh balik bawah slimut.adeh2.kain tu pun pnin
2. nak buh sabun yg baru aku bli kat tempat sabun. xbubuh2 ag.samat lifebuoy yg shower creme still blum abes.tp kalau beristinjak aku ske guna sabun buku.lebih afdal dan dapat menyental kumbahan
3. cuci kereta.dah sebulan ke dua bulan tah xcuci.aku pun xingat.hebat kan aku?sgl kurap dah melekat tggu nak kena samak.sbb cuci keta xpenting sangat kot.lain a mandi wajib.mmg penting.(rilek bang...mlm jumaat xsampai ag)
4. ber ym.lama gile dah xym.isk..bnda ilmiah camtu bile xbuat terasa rugi kan.hilang skill tatabahasa

ahh...mcm2 ag la.baik aku g buh sabun dulu daripada layan blog nih.watnye esok pagi nak mengangkat hadas kecil yg besar,dah kelam kabut meraba sabun.keyh,sok sambung.

No comments:

Post a Comment

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum