Load Counter

Monday, February 22, 2010

buta

aku mmg buta IT,tapi celik hati (thanx 4dis caption dear).nk tuka layout ke.widget ke.nugget ke.sume take time.n baru terpk nak tuka2.ah,bakat pnulisan aku dah cukup hebat.apa barang stakat design cantik tapi content hampeh (er...abes tu content blog aku ni..berguna ke?hu_)

da dekat kul 12.pnatla nak tuka2 layout.esok2 je la time cuti nnt (sume benda pun nak tggu time cuti.tapi bile cuti asek mmbangkong dgn men gem.las2 satu hape pun xjadi)aku ase gambo kaki tanpa bulu ni pun dah kire ok.hari2 tgk,xlama ag kaki aku sure jadi camtu.berkilau cam pinggan pas kene cuci dgn axion gel.

dulu time skolah ada satu budak ni.badan cam badak,kaki cam thumbelina.kalau org tgk kasut dia mesti leh terpedaya.huh,tah2 skang dia dah kurus.aku ni kutuk2 org tetibe kang brubah jadi bruang tlebih hibernasi.

aku plak.badn kecik.kaki cam oprah winfrey.tapi xpe,biarla kaki gemuk.yg penting xde bau kaki.slamat tido sume

No comments:

Post a Comment

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum