Load Counter

Saturday, February 13, 2010

bersuci di pd

pagi ni pas subuh aku sambung tido.ah,bile ag nak merehatkan minda aku yg sememangnya xpenah bekerja keras ni. bangun2 je, tgk pasangan aku da xde. ah,pasangan benda sama,so xkisah sangatla ko nak merambu kemana. oh..sure diorg dah turun kat swimming pool, mencelup tubuh di pagi hari.

pagi ni aku berblogan dari PD. smalam,cik fara dtg amek aku kat opis. sblum pukul 6,aku ingat nak mandi kat ofis dulu.siap vogue2 la konon.nak ngorat sape pun xtau.padahal nak dok dalam keta je pun spjg pjalanan.ahhhhhh...itu xpenting.yg penting,keanggunan kena sntiasa dijaga.

ok,p seluk beg free yg aku dapat masa sevis keta ritu.baju,ada. cardigan,ada.jeans...er...mana jeans aku?alamak!xbawak sua.ceh,yg ada cume sua bodo yg nak pakai time mandi,dgn slua2 kecik yg xprnah diragui kepentingannya.isk...cane nih?sudahnye,aku trpaksa g pd dgn baju kurung yg aku pakai dari pagi tuh.ceh!!dah macam cekgu disiplin bawak anak2 g lawatan je.

pegi2,jalan pulak jem nak mampus. org sume nak balik kg,cuti raya cina la katakan.aku pun xpaham nape budak2 ni ajak g bcuti time cina nak raye ni. saje mnambahkan kapasiti jalan. di ketengahan kesesakan tu,perut aku kmbali mncerna makanan dgn pesatnye. siang tadi dahla berulang g toilet sampai naik segan dgn org yg dok dkt dgn toilet tuh.ceh...ni sume gara2 limau cina yg dah aku baham hampir stgh kotak.
huuu...cecirit ni...tolongla jgn menyerang time jem camni..

tetibe aku jadi pndiam dlm keta.kerana mmberi pnuh perhatian trhadap pasukan injap pertahanan di bahagian itu. sampai kat stesen minyak,aku da xleh tahan.adik fara pun nak berhadas,ahh...ape lagi.inilah peluangnye!!! bergegas aku ke pjabat penyelamat..huh.one shot pun jadila. lega sket.

sampai2 kat pd,makan ag.dah sedap2 makan nasik, tibe2 kawan fara kuakan limau cina sekotak..erk...dubur aku fobia

No comments:

Post a Comment

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum