Load Counter

Thursday, January 21, 2010

ruangan terhad

semalam aku balik sharp kul 5.xmo tggu2 ag sbb rase cam lapa gile. tah hantu boyot mana meresap dam perot aku. balik2,jalan pun xbape jem.uih..bes je rase

masa drive,aku msg housemate "akak nak sggah pasa malam.nak kirim pape x?" 5 minit.dia reply "popia goreng yg basah rm2, yg kering rm2.bli kat tmpat yg org jualnye kurus2,popianye besar2" siyesly,kalo korg baca ayat tu,apa yg tbayang kat paleotak korg(ke,..kepala aku je yg perlu disamak dgn air zam2?)

sampai puncak alam,terus g pasamalam dulu.bleh begesel jap kat tmpat ramai2 camtu.bli popia,nasi kerabu,cendol,murtabak buntal.

drive blik umah,aku tertoleh kanan.ternampak satu family ni naik motor 4 org.xpela kan 4org tu.aku bkn polis trafik pun nk kicoh2.tp ape yg meng'capture' pandangan aku, ialah rekabentuk kependudukan diorg tuh.
1.anak kecik (duk dalam bakul)
2. BAPAK
3.anak lagi
4.emak

BAPAK ni plak dah amek 2/3 dari ruang tmpt duduk. so, 1/3 lagi = emak + anak lagi.
biar betul...samapi tersungkik aku tgk punkoq mak dia tkeluar dr tmpt duduk tuh. rugi xbawak kamera sengal aku.kalau x leh snap jd bahan bukti.

CiSS!! kejam punye ketua kluarga yg xreti berdiet!! (esok kalau dapat laki gemok sure aku plak kna kutuk xabes hari)

1 comment:

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum