Load Counter

Tuesday, May 25, 2010

jalan elm

Last week aku g tgk nightmare on elm street.Ok la gak time2 rase nak layan cite tekejut2. Dalam cite tu, pmbunuh tu idup dam mimpi. Nama pun crite,mestila banyak yang xlogika kan.

Yg sadisnye si freddy tu rupenye adalah pencabul kanak2. Kejam betul. Aku selaku wanita yg penyayang dan penuh rasa cinta terhadap kanak-kanak ni mengutuk penuh perbuatan sepeti itu. Crite ini jugak telah mengingatkan aku pada satu kejadian masa aku berumur 12 thn.

Dulu2, kedai buku yg paling popular di kawasan permukiman aku ialah Marwilis. Kalau bli buku kat Marwilis rasa cam bangga gile walaupun yg dibeli tu hanya buku tiga lima yg sama brand dgn yg dijual kat kdai runcit berabuk. Ada satu hari tu, masa tu cuti sekolah. Aku dgn dua org kawan aku naik bas g kuala selangor. Nak p kedai buku Marwilis tu lah. Aku pun xingat dah nak bli buku ape.

Untuk sampai ke kedai ni, kitorg tpaksa lalu satu lorong yg sunyi. Tapi lorong tu dekat dgn jalan besar. Nampak keta lalu lalang kat seblah. So,xla takut sangat. Tbe2, ada satu pakcik naik basikal tua. Pakcik tu kayuh basikal lambat sangat sambil tgk2 kitorg.

Masa tu pale otak aku suci lagi. SO aku beranggapan pakcik tu dah xlarat agaknye nak kayuh basikal. Tibe2, pakcik tu berenti kire2 100m kat depan kitorg. Dia turun dari basikal. Aku cuak dah time tu. Tibe2 si ganyut tu bukak zip sluar dan goyangkan barang purba bersawang kat kitorg. CEHH!! ini la namanya tua ganyut.tua kutuk xsedar diri.

Aku dgn dua org membe aku bile nampak je adegan yg haram tuh, terus pecut. Dahla tiga2 pakai bajukurung time tu. Adeh2, hantukubur pun lagi mulia dari pakcik tuh. Mentang2 kitorg budak2, leh la bliau aniaya seddemikian rupa. Kalau sekarang ni aku terserempak lagi org buat cgitu time aku kua dgn membe2 memang nak kena gelak la. Dahla benda tu huduh, lagi nak tayang. Sungguh menjelekkan perangai golongan ini.

Pesanan kepada pakcik yg aku xsempat btau time tu : Gillete boleh dibeli dgn harga serendah RM1.80 bagi model biasa

5 comments:

  1. hahahaha,,,,,gilete murah nnt luke lh ecah hahaha

    ReplyDelete
  2. patut la ko sebut2 psl marwilis ms dlm kete hr tu eh..tp kat sini baru ko cite segala2 nye..tp aku mmg x leh lupe peristiwa ni..dh lh pakai baju kurung..x leh bla masing2 lari..ekekekeke

    ReplyDelete
  3. kenangan kau mmg sadis..aku tumpang simpati..hahahahahaa

    ReplyDelete
  4. awang: parut2 la nampak ganas siket.cam conan the barbarian.haha
    farra: bkn snang nak tgk aku pecut kan
    mrs amien: ceh,taula ko dah tgk secara close up.kehkeh

    ReplyDelete
  5. silap zaman tu xda hp bkamera lg. kalu x boleh upload aksi pkcik tu dlm fesbuk..

    ReplyDelete

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum