Load Counter

Wednesday, June 9, 2010

aktiviti normala

smlm aku tgk movie yg tajuknye Paranormal Activity. Dvd pirate li kat penang ritu. Satu 4 hengget je. Beli lima percuma satu. Belengas gak la ketiak aku nak milihnye ritu. Tapi oleh kerana harga yg aku nampak cam membahagiakan,aku beli gak la.

Memula aku ingat paranormal activity ni kisah betul. Shoot cam real je. Aku dgn Nor (hausmet) siap dok dekat2 berlaga lemak berkongsi nafas lagi. Bile dah dekat camtu, taik gigi pun leh nampak dgn jelas.Huh, meroyan mana yg ajar g check taik gigi lak time tgk movie.. Tapi masa ending tu aku dah agak dah cite ni skadar lakonan. Apa kejadahnye hantu nak jilat2 org? Pastu senyum2. Gila seks ke pe hantu ni.

Ceh,tertipu gak kami.

Ada lagi satu dvd aku li tajuknye wrong turn 3. Wrong turn yang 1st aku tgk. yg second tak tgk, ni yg third. Masa tgk tu,aku dgn fara n emy. Kami sdg bersemangat dan bersedia utk aksi seram. Bukak2 je, 2minit, tetibe dah nampak gunung fuji berbangsa eropah (gunung pun ada konflik perkauman ke?)Kami terkesima. Erk, ni cerita menyeramkan ke, menyetimkan? (untuk makluman, wanita normal xkan berminat dgn aksi sebegini. Apa barang tgk benda sendiri)

Tapi. Aksi jelek tu xlama (cewah, jelek.aku kan baik.haha)
Masa ppuan tu baru bermukadimah untuk bermaksiat, tetiba org jahat tu panah tepat kat jantung dan tembus ke gunung fuji sebelah barat. (hebat gila anak panah dia bleh menembusi struktur geografi bumi) Hah, ambek ko. Nak sangat buat jahat kan. Belum ape2 dah dapat balasan. Memang btul2 wrong turn.

Buat pojek dalam semak, kalau xkena panah pun, benda berharga tu akan dijangkiti spora. Nak ngeri lagi, ada menatang masuk kat pusat kawalan. Huh, masa tu baru menggelupur. Takut beranak lipan. Kalau dah gatal sngt, kawen dulu. Baru leh bersenggama kat tempat 5star. Aku xpe. Blum gatal sangat. Baru suam2 kuku je. Masih bleh bertahan sampai tahun depan. tamat.

2 comments:

  1. aku xleh kenang part tu...mati2 ingat ceta seram...
    sekali hampeh ekekeke

    ReplyDelete
  2. ape benda ko cite ni sepatah haram aku tak paham.

    KC.

    ReplyDelete

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum