Load Counter

Wednesday, June 30, 2010

mulut longkang

Minggu ni setiap pagi aku g keje sambil dengar suria fm dengan harapan dapat menang RM1k dalam demam facebook suria. Tapi hampa dan hampess sbb xdapat2. Lepas DJ umumkan pemenang untuk pagi tadi -yg pastinya bukan aku- aku terus mandom dan tukar dgr Hot FM plak.

Diorg tgh borak2 pasal bau. Ok gak dengar. Kot2 ada petua camane nak sorokkan bau kentut. Eh, bau bleyh sorok ke? Isk, nape aku nak pikir camtu plak. Aku bukannye salu kentut di khalayak ramai pun. So, itu bukan satu masalah untuk aku. (kataku selaku gadis beretika tinggi)

Tetibe ada satu caller ni namanya Amir. Dia kata awek dia model. Muka mmg cun. Body mmg superb. Tapi...mulut bau cam bangkai babi yg tak dikebumikan...er..itu aku punya andaian je la. Cumanye dia cakap, mulut awek dia tu mmg bau busuk giller dan dia mmg xboleh tahan. Macam2 hint dia bagi supaya awek dia sedar akan masalah tu. Tapi awek dia macam selenga je, dan masalah tu tetap berlarutan hingga akhirnye diorg break.

Yg menimbulkan questionnaire dlm palotak aku skang ialah:

Macam mana si Amir tu bagi hint pada awek dia?

Situasi 1

Amir :   Syg, cube u tgk mak singa tu. (masa ni drg dating dekat zoo)
Si Bau:  Kenapa dengan mak singa tu laling?
Amir:    Dia jilat2 anak dia macam tu, agak2 anak dia xmuntah ke bau air liur mak dia? Singa dah la x pernah gosok gigi.
Si Bau:  Isk, u ni ling. Takkan la nak muntah, itu kan mak dia. 
 Amir:   Kalau i, i memang tak bleh tahan dgn bau air liur busuk. Tak stim langsung bile tercium.
Si Bau:  Ling, u jgn pandang rendah dgn singa.I believe diorg ada cara sendiri untuk pastikan oral hygiene drg sentiasa berada di tahap memuaskan.
 Amir (dalam hati):   Aku rasa nak sumpah ko jadi mak singa skarang. Biar ko insap lepas tgk anak ko mati dijilat ibunya sendiri.

Situasi 2

Amir: Yg, u tgk x iklan ubat gigi safi yg baru tu?
Si Bau: Emmhmm..which one? Nape tibe2 cite pasal iklan ubat gg ni?
Amir: Ala..yg anak suruh bapaknye gosok gigi dulu sblum tido tu.
Si Bau: So, apa yg menariknye?
Amir: Nanti kalau kite ada ank i nak suruh dia buat macam tu jugak kat u la.
Si Bau: Apela u ni. Ada ke suruh i gosok gigi. Xromantik langsung..I ingat u nak suh i gosok u..(sambil tersipu2)
Amir (dalam hati) :Ko gosok sampai melecet pun belum tentu aku selera nak bersenggama dgn ko .


Situasi 3

Mood romantik. Dlm wayang. tengah tonton filem chenta. Amir pandang Bau..Bau pandang Amir..muka makin dekat..Bau pejam mata..Mulut bau makin dekat dgn muka amir..


Amir:   Err...jap2. yang, I nak pegi toilet. Nak muntah jap (sambil tutup idung)


Bau: Eee..u ni. Menyampah la. Mesti pagi ni u xgosok gigi kan. Pastu malu nak cium i sbb risau mulut u busuk.


*Amir terus muntah kat situ*


Ohoho..susah gak kalau bagi hint kat org xreti bahasa ni. Pastu agak2 masa breakup..dia bagi alasan ape eh? "Mgkin dia terus cakap

"Sayang, muka u lawa cam lisa surihani. Body u mengancam macam Angelina Jolie. Tapi...mulut u lebih bangkai dari apek tua punya tahi. I'm sorry. Hubungan kita sampai di sini"

2 comments:

  1. erkkkkkkkkkkk.... seram seihhhhh......

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aku dgr hot masa ni beb..hehehe

    ReplyDelete

komen dan kondem dialu2kan.tetapi kondom amat diharamkan.harap maklum